Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

τι ειναι ευτηχια η ποσο απλα ειναι ολα(Κυριακή, 9 Δεκέμβριος 2007

το πρωτο ειναι κ το προτοτυπο σκιτσο.το δευτερο ειναι το σκιτσο "χαραγμενο μεσα σε κρυσταλο με μια λειζερ τεχνικη,στη 2 εικονα λοιπον απλα βλεπεις το ιδιο σκιτσο σε ενα κρυσταλο το οποιο ειναι τοποθετημενο σε μια βαση που το φωτιζει απο κατω προς τα πανω,


ο καθενας εχει ενα"σχεδιο"στο μυαλο του,για το τι ειναι ευτηχια.το πως φτιαχνεται αυτο το σχεδιο,εξαρταται απο πολλα,οπως το που μεγαλοσες,πως διαμορφοσες χαρακτηρα κτλ.το δικο μου σχεδιο για το τι ειναι ευτηχια,ειναι το εξης.1ποτηρι κρασι,1τραπεζι με2καρεκλες στη θαλασσα,2αχινοι,1βαρκα,εγω,κ το κοριτσι μου.αντε κ κανα ψαρακι στη σχαρα κ λιγη μουσικη,φαντασου αυτα σ1σκιτσο,(στο πρωτο)που θυμιζει "παιδικο κ αγαπημενο μου στυλ"το ζωγραφισα μ ενα απλο στυλο σ ενα πακετο τσιγαρα,το εφτιαξα σε 5λεπτα,,δεν το εκανα σε 5 λεπτα γιατι ειμαι καλος ζωγραφος σου ειπα,το σκιτσο ειναι πολυ απλο.φαντασου το λιγο.,ΔΕΣΤΟ,,,οκ,,;,,το σκιτσο ειναι(ΑΡΧΙΚΑ) προσοπικο,Αλλα αν στο δειξω κατι θελω να σου πω ετσι δεν ειναι;Σωστα.Προσπαθω να τα κανω απλα,για να τα καταλαβαινουν οι περισοτεροι,αν μου πεις να σου αναλυσω το σκιτσο,θα σου πω τα εξεις,Πινω κρασι,οπως πινω κ νερο,που κ που πινω καμια βοτκα(για το τελευταιο,αισθανομαι ενοχος,γιατι ειναι υπερβολη,να πινω βοτκα,οταν αλλοι πεινανε,για το τελευταιο κανω οτι μπορω)πρωσοπικα σε τιποτα δεν θα με οφελεισει να μαθω πως παραγεται η σαμπανια κ πως γινεται "η γευσιγνωσια της"καποτε εμαθα,πια την σιχαθηκα,κ ετσι θελω να ξεμαθω,κ ετσι κιαλιως δεν μ αφορα πια γιατι πινω κρασι,μ αρεσουν τα ευκολα λες;ποσο ευκολα ειναι τα απλα;ξεκινας απο 2 καρεκλες,κ 2 αχινους,καιι μετα πας στην βαρκα.αν εχεις κ τα υπολοιπα σκιτσα κ σε καλυπτει το σχεδιο αυτο τοτε ολα καλα κ ομορφα ειναι,Αν απο το "σχεδιο"λειψουν οι αχινοι,τοτε ευκολα βρισκω αλλους,το ιδιο κ με την βαρκα,το ιδιο κ με την μουσικη,αν λειψει το κοριτσι μου,Τοτε θα ειναι λαθος να βαλω 4 ποτηρια κρασι η 8 αχινους κ 10βαρκες ως προσπαθεια να καλυψω το κενο,θα εχω αποτυχει,(θα γεμισω με λαθος τροπο το κενο)Αν λειψει λοιπον το κοριτσι μου,αρχικα θα φροντισω να το ξαναβρω.οχι κανοντας σοπινγκ θεραπι,αλλα ουτε γεμιζοντας το κενο με σοκολατες η κρασια αλλα μ αυτο που λειπει.ειτε το ξερω απο πριν ειτε κοιτοντας το μετα παντα οταν ζωγραφιζω,εχω ενα σκοπο,ενα στοχο.Ετσι στην εικονα που σου περιεγραψα,θα προσθετα κ ενα κερι,ως ελαχιστο,ευχαριστο στον θεο μου.Οχι δεν το χρειαζεται,ο θεος το κερι.Χρειαζομαι εγω τον θεο,για να γεμισω κ την ψυχη μου,γιατι αν σωστα ειν τα παραπανω τοτε πρεπει να ικανοποιησω κ τη ψυχη,κ δεν ικανοποιητε ουτε με γλυκα ουτε με πινακες-ουτε μ υλη ουτε με πνευμα)...Ως ανθρωπος,αρχικο σκοπο εχω να ζω...σωστα(οπως εγω ενοω σωστος ανθρωπος),,,,κ μετα ι σ ω ς να ζωγραφιζω,προσοπικα θα προτιμουσα να μην ειχα χρονο να ζωγραφιζα,γιατι στις προταιρεοτητες μου,η ζωγραφικη ερχεται μετα απο ολα οσα σου περιεγραψα στην παραπανω εικονα.Μεσα απο την ενασχοληση μου με την τεχνη,εχω μαθει 3 βασικα πραγματα,και θελω να στα πω,1)απο ασπρο και μαυρο βγαινουν μονο αποχρωσεις του γκρι2)παρατηρωντας τους αγαπημενους μου "καλιτεχνες"βαν γκονκ,μοντιλιανι,πολλοκ,μπεικον,κ αλλους ολοι μου βγαινουνε "καταραμενοι",συμπερενω απο αυτο,οτι δεν ειναι τυχαιο που ολοι τους δηλωναν αθεοι,η τεχνη σε κανει να αισθανεσε,,,,,δημιουργος φορες,κ αμα δεν εχεις το καταληλο δικο σου εστω,θρησκευτικο "φιλοσοφικο" υποβαθρο τοτε δυσκολευουν τα πραγματα,ολα τα κινιματα τεχνης που δεν το ειχαν,ξεχαστηκαν ως μοδα της εποχης,,,,κ ενα τριτο και βασικο,δεν θυμαμαι πιος ειχε πει,πως οταν περναω καλα δεν γραφω,δεν εχω καμια αναγκη να γραψω,.οχι οτι δεν ψαχνομαι να τα παω παραπερα,ψαχνομαι,αλλα θα πατησω πανω σε κατι σιγουρο κ αποδειγμενα σταθερο,για να ανεβω πιο ψηλα.Κ οσο πιο σιγουρο ειναι αυτο τοσο το καλυτερο(για εμενα τα λεω,κ σι κρατας οτι θες απο αυτα)υσ1Σωστοςγια εμενα=εντιμη σταση στις επιλογες που κανεις,κ α ν ε σ η στο να πληρωνεις το κοστος,υσ2 μ ενδιαφερει να καταλαβεις,κ ελαχιστα με νιαζει η ορθογραφια,δεν βαζο καλες κορνιζες,αν κ γνοριζω οτι η κορνιζα ειναι για τον πινακα,οτι κ η τσατσα γιατην πουτανα,μ ενδιαφερει οσο γινεται,,,ο"πινακας"εστο κ αν ειναι ενα προχειρο σκιτσο,αν με καλυπτει,αν μου ελυσε το προβλημα η την αναγκη που εξαιτιας της δημιουργηθηκε τοτε παω στο επομενο σκιτσο,επειδη ολο αυτο ειναι αρκετα κουραστικο,φροντιζω να εχω οσο λιγοτερες αναγκες,κ εδω ελαχιστες διαφορες βρισκω αναμεσα στον επικουρο κ στους αθωνικους μοναχους,η μαλλον επειδη βρισκω διαφορες ως προς την ουσια με καλυπτει αυτο που λεμε χ.ο.στα μεταφυσικα ενοω(παλι καλα που εχω λυσει-καλυφτει τουλαχιστον σ αυτα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου