Πέμπτη 24 Ιουλίου 2008

.Σάββατο, 5 Απρίλιος 2008(μια συνιθισμενη μερα ιιι το πουκαμισο




























γιατι ειπαμε βλεπω μαλακιες;;;;;χε χαχουχα λεμε.γιατι καποιοι(μμε-ιντερνετ κ τ αφεντικατους)εχουνε γαμησει τοσο πολοι τη ζωη σας που σας πανε οπου θελουνε ρε γιδια!κ φυσικα κ ενοειτε με βγαζω ε ν τ ε λ ω ς απεξω απο ολα αυτα,πληρωνω αρκετα δυσκολα το κοστος αυτης μου τις επιλογης αλλα δεν θα την αλλαξω ποτε!παλι απορεις γιατι βλεπω μαλακιες;γιατι οσο κ ε γ ω να αγνοω,,,,οσο κ να τα γραφω στα αρχιδια μου υπαρχουν μερικα πραγματα που δεν μπορω να κανω διαφορετικα,,,
οπος πχ το ...λακαμισανερα:)


























Ξυπναω το πρωι,κινηση πρωτη αναβω τσιγαρο,κινιση δευτερη φτιαχνω καφε κινιση τριτη "τσεκαρω καβα-ψωνια σουπερ μαρκετ, κοιταζω τα "ποστ ιτ" με τις δουλειες που εχω να κανω,μια απο τις δουλειες ειναι ν αγορασω πουκαμισο,:)το πουκαμισοΕιμαι συγκεκκριμενος κ σαφής,θελω ενα συγκεκριμενο μαυρο α π λ ο τζιν τις λιβαις.(ειμαι αντιαμερικανος αλλα ενταξει,δεν με χαλαει να πω εχει βγαλει και ε ν α καλο πραγμα η αμερικη,κ ενα απο αυτα ειναι τα τζιν)εχω παει σε 6 μαγαζια κ μονο πουκαμισα δεν μου δειχνουν,η μου δειχνουν μεν πουκαμισα αλλα δεν τα καταλαβαινω αυτα τα ,,,,"μοντερνα",στο 7ο μαγαζι ζηταω ξυριστικες μηχανες,η πωλητρια απορει,-ρε κοριτσι μου τις λεω ζηταω ενα πουκαμισο κ ολο"ξυριστικες μου δειχνουνε"τις εξηγω--αααααα αυτο τις λιβαις λετε;----εχει γουστο σκευτηκα νομιζοντας οτι θα συνανοηθω επιτελους,--ξερεται κατι κυριε,εχουν καταργηθει--......γιατι κοπελα μου εχουν καταργηθει;-ε γιατι ειναι πολυ καθημερινα.....-κ γω για καθημερινο το θελω γαμοτηγαμονιουκενονιασας λεω κ βγαινω απο το μαγαζι,δεν βλεπω να βρισκω πουκαμισο κ η ωρα ειναι12 ηδη......δε γαμιεται λεω,θα ραψω αυτο π εχω κ παω για καφε(παραγκελνω βοτκα:-γαμημενη συνηθεια:)βγαζω το στυλο κ 1μικρο μπλοκακι κ σκιτσαρω...τι σκιτσαρω;μαλακιες,εμ αφου μαλακιες βλεπω κ οκ καλα οσο μπορω τις αγνοω...κ σκευτομαι(που κ που το κανω κ αυτο)αραγε θα τα καταργησουν κ αυτα;το στυλο κ το μπλοκακι ενοω.................θα τα κανουν πιο μοντερνα;γιατι σε λιγο σας βλεπο να γραφεται μονο στα λαπτοπ,κ λεω σας γιατι απο στυλους καβαντζα εχω:)παλι καλα δηλαδη.υσ1...κ αυτο ειν ενα απλο παραδειγμα,(οποιοι καπνιζαν καμελ θα θυμονται πος ξαφνικα τ "αλλαξαν"κ σι νομιζεις οτι εισαι ελευθερος κ ελευθερα κινισαι μεσα σ ολα αυτα ετσι;.υσ2....ρε δεν γαμιεσται με τα "φαστ σας;"(θα χει πολυ συνεχεια αυτο)υσ3κ αυτα ειν πρωσοπικες αποψεις μεν,διαφερουν ισος απο τις δικες σας,εχεται κ σεις τα επιχειρηματα σας,παω πασο,,,αλλα κρατω τα ρεστα μου:)
υσ3...εχει να πεσει πολυ σλοου μοσιον απο δω κ περα:)αιντε καλημεραες λεμεεε ρεειιιιι



Τρίτη, 1 Απρίλιος 2008
ευτιχια ειναι

1002 πραγματα διαφορετικα λες;για τον καθενα;αρχιδια κ μαλακιες,πριν καιρο σκευτηκα πως ευτηχια ειναι 1βαζο με 2 αχινους μεσα με κανα κοχυλι κ καμια ασπρη πετρα,,,οκ ναι αυτη ισως ειναιμια εικονα-σκιτσο πινακας που προσπαθει να περιγραψει κατι π εχει προηγηθει,,,ολοι κ ολες τα ιδια ψαχνετε,,,υπαρχουν 5-10πραγματα κοινα σ ολους,τους ανθρωπους,,,,,,ευτυχια ειναι 2 αχινοι κ ολα αυτα χυμα στο κυμα η χυμα στο τραπεζι....ευτηχια ειναι...ενα πιατο φαι,,,2τσιγαρα,,,μια αγκαλια,,,ενα καλογαμημενο ζευγαρι,ευτυχια ειναι να μπορεις να τα μοιραζεσαι ολα αυτα.οσο μπορεις κ οσο γινεται απλα σκευτομουν,,,γυρνωντας απο επιδαυρο κ λουτρακι απο αλλη μια..."βολτα"...καθε φορα που παω κει κατω απο τ αυλακι,,,,αναπνεω,,,,εκει εχω συναντησει κ γνωρισει τους πιο αυθεντικους κ ειλικρινεις ανθρωπους,,,,εκει εχω γνωρισει ευτηχισμενους ανθρωπους,,ξερουν οτι δεν ειναι μονιμη!,ξερεις,,,,εχουν πολι λιγοτερο αγχος απο την παρανοια της αθηνας κ τις ""φαστγαμολαιφ"................κ ολο λεω λιγος καιρος ακομα,υπομουνι για να γυρισω....................................
υσ1μαγειρευω "βορβια" κ ισως βαλω κ μια εικονα απο τα "βορβια",,,,,,,,,,,υσ2εχει ενα γαμημενο ηλιο σημερα που με κανει να θελω να παω για "Ψαρεμα:)υσ3αμα βγαλω καμια σουπια θα τη ζωγραφισω.υσ3,5......το ποστ ξεκινισε να γραφεται,,,μ αφορμη καποιες σκεψεις,,,για την επισκεψη μου στη πολη μου,,,,κ συνεχιστηκε,,,,ενω επινα καφε,,,,μαγγα μου λεω,,,,,εισαι τυχερος(κ ας μην πιστευω καθολου στη τηχη)αλλοι δεν εχουν τσιγαρα,,,,εσυ εχεις καφε,,,τσιγαρα ,,,,κ τωρα σκιτσαρεις,,,,,,ετσι γι ανα περνα η ωρα,,,αχινους κ διαφορα,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,υσ4αυτα κ αλλα πολλα,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου