Πέμπτη 24 Ιουλίου 2008

.βασικα καλημερα σας(Κυριακή, 13 Απρίλιος 2008



...σκευτομαι,,,,τωρα θα μου πεις το να σκευτεις απαιτει κ μυαλο κ γω που να το βρω το μυαλο αλλα αυτο ειν αλλο θεμα:).δεν εχω κ πολλα αλλα να σας πω,μονο οτι ξημερωσε,εχεται μια μερα ακομη μπροστασας Ζ Η Σ Τ Ε ΤΗΝ οπος γουσταρεται.ζηστην γιατι δεν ξερεις αν θα χεις κ αλλη.υσ1...οταν εχεις πολλα να κανεις η να σκευτεις,στει μπακ ριλαξ κ μιν σκευτεσαι τιποτα,(για να μπορεις να σκευτεις καθαρα)υσ2...εγω ειπ(ι)αμε δεν αλαζω,ν αλαξει ο κοσμος σ α ς(ετσι οπως τον καταντησατε,δεν μου κανει:)εγω η παρτυ μου κ κανα δυο τρεις αλοι να περναμε καλα λεμε.υσ 3 πηγα να πιασω την ανοιξη ειν πολυ πουτανα κ δεν πιανεται τελικα(η ανοιξη λεω................................................................. κ ετσι επιασα κατευτειαν καλοκαιρι:)

...........................................

(ta sxolia ksanampainoyne se 1sxolio afoy to post anebokatebike,texnikoi oi logoi)

1 σχόλιο:

  1. alimera,,,,,xanaleme.....giorgo oi diastaseis tou pinanka autou poioes einai? exw suglonistei leme. the manager
    13 Απρίλιος 2008 12:44 μμ
    giorgos είπε...

    ηρθα,μπηκα,ηπια ενα σφηνακι κ βγαινω,δεν εχεις ακουσει οτι το μεγεθος δεν εχει σημασια:);υσ1επιστρεφω σε λιγο γιατι γεχασα να παρο τσιγαρα γμτ...υσ2 θα σου πο σε λιγο
    13 Απρίλιος 2008 3:11 μμ
    giorgos είπε...

    ωραια πηρα τσιγαρα βοτκα κτλ κ οργανοθηκα,,,,ξεσυγκονιστικες εσι η ακομα;τελοσπαντων εδω εχω συγλονισετει ακομα κ γο:)ειπαμε ως καλιτεχνης δεν παιζομαι,διαστασεις εργου δεν εχω μετρο δεν μετραω παρρα με το "ματι"¨(το 1,οχι κ τα 2 κουραζομαι)διαστασεις εργου λοιπον ειναι ειπαμε μικρο(φαντασου α4σελιδα)αλλα κ τα διαμαντια μικρα ειναι:)υσ1αν θες το κανουμε κ μεγαλυτερο(θ ανεβει προειδοπειο κοστος αρα θ ανεβει κ η τιμη η οποια θα ειναι ετσι κ αλλιως φιλικη:)αυτα νεοτερα δεν εχω:)αντε γεια μας λεμε:)
    13 Απρίλιος 2008 4:11 μμ
    Ανώνυμος είπε...

    :) mia xaraaaaaaaa!!!!! kai omws pou k pou to megethos metraei....;) loipon tha prepei na suntonistoume gia ta megethi loipon, kai tha doume kai to thema tis timis...outws i allws epnduoume leme :) frontise na "anevei" i axia tou.....;) the manager
    13 Απρίλιος 2008 7:16 μμ
    giorgos είπε...

    manager....εσυ φροντισε να τ αγορασεις γρηγορα:)κ το μεγεθος θα το βρουμε:)
    13 Απρίλιος 2008 7:20 μμ

    (ψιιιιιιιιιιττττ σημειοη λεεεεμεεεεεεεε τα σχολια ξαναμπικαααανεεεε σε ενα σχολιο αφου το ποστ "επεσε κ σηκωθηκε" ξανα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή