Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

.................................ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ ...(πρωσωπικο ποστ....

βασικα καλησπερα σας,συνηθως ετσι ξεκιναω τα κειμενα μου.νταξι αν εινα μερα λεω βασικα καλημερα σας,
Αυτο το κειμενο ειναι ποιο πολυ πρωσωπικο,παρα "πολιτικο".Σε αυτο το κειμενο θα το ξεκινησω με 2 λεξεις.
,,,,,,,,,,,,,,,,προλογος,,,,το να "χανεις"εναν ανθρωπο και να ειναι αιτια τα λεφτα,,,,το να νιωθεις προδομενος,,,πουλημενος,,,,,,,,ειναι ενα απο τα χειροτερα μου,παρακατω θα καταλαβεται τι ενοω,
ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ!Συνηθως τα παντα γινονται για αυτα τα γαμημενα τα λεφτα.η "κριση",οι"δηθεν,αληθινοι και ψετικοι αγανακτησμενοι"δεν θα αγανακτουσανε εαν ο καθε παπαντρεου εδινε σε ολους βασικο μισθο 1500 ευρο.(νταξι θα μου πειτε θελουμε και παιδεια και δικαιωσυνη)απλα ξαναλεω οτι δεν θα ητανε τοσο πολη η απελπισια,και η αγανακτηση!αν παιρνανε ολοι 1500ε μαλλον κανεις δεν θα ειχε βγει στους δρομους η θα ειχανε βγει ελαχιστοι.Για τον καθε κρατος θα ητανε ευκολο να δωσει 1500ευρο σε ολους!(για εμενα μειωσανε τα λεφτα στα 600ευρο,στα 700 κτλ,,,,απολυουνε κοσμο,οχι επειδη δεν υπαρχουνε δουλειες,,,αλλα επειδη θελουνε να απελπισουνε τον νεο κοσμο και να του ΔΩΣΟΥΝΕ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΠΑΚΕΤΟ,και ο κοσμος αναγκαστικα θα την δεχτει,,,στοχος τους ειναι να ασχολιεται τοσο πολυ ο κοσμος με την κριση,με δουλειες με χρεη με πορειες,....που να μην εχει χρονο ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ,,,στοχος τους ειναι τα ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΑΤΟΜΑ,,,,,και τα συναισθηματα,
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΕΣ "ΣΧΕΣΕΙΣ"ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ,,,,ΕΧΟΥΝΕ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΤΑ ΛΕΥΤΑ εχεται αναρωτηθει;;;;;
ΛΙΓΗ υπομονη ακομα γιατι δεν εχω μπει στο θεμα μου.
Ποιο ειναι το θεμα μου;ποιο ειναι το πρωσωπικο μου σχεδιο?,ονειρο?,,,,,οραμα?

Ενα σπιτι,οσο γινεται απομακρυσμενο απο τον δηθεν πολιτισμενο κοσμο,ενα απλο σπιτι,ισως και τροχοσπιτο για αρχη πια,,,,και οσο γινεται μακρυα απο τις μητροπολιτικες πολεις,,,,οπως η αθηνα,Ζω στην αθηνα τα τελευταια 12χρονια,,,,και αυτο το "ονειρο"το εχω απο μικρο παιδι,ενα σπιτι μακρια απο τα ψεματα!τα ψεματα τις αθηνας και την "ΔΗΘΕΝ ΕΛΕΥΘΕΡΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ"μια ελευθερια ψευτικια για εμενανε,,,,αφου αμα δεν σε ξερει ο διπλανος σου,,,"νομιζεις"οτι εισαι ελευθερος να κανεις οτι θες!νομιζεις,απλα κανεις οτι γουσταρεις,επειδει δεν σε ξερει κανενας,ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ,
ξανα στο θεμα μου οσο μπορω,,,εδω κ χρονια σκευτομαι την "αποχωρηση"μου απο την αθηνα κ την οποια μεγαλη πολη,και το ξεκινιμα,με ακομα 1τροχοσπιτο καπου μακρια απο εδω.
ΑΥΤΟ Σε καμια περιπτωση δεν σημαινει παραιτηση!!!!!!!!!!σημαινει για εμενα οτι θελω να ζησω με εναν αλλο τροπο ζωης,κ αν βρω μερικα ατομα που θελουνε τα ιδια,,,,ακομα ακομα καλυτερα,,,,ενα σπιτι που ισως εξελιχτει σε μικρο κοινοβιο,οσο ποιο ανεξαρτητο γινεται απο ολα τα πολιτικα κρατικα κτλ,,,,ενας χωρος που ανετα θα μπορω να ζω με μερικα λαχανικα που θα φυτευω εγω και η γυναικα μου,,,με μερικα προβατα που τα γουσταρω με λιγες κοτες κτλ,παλια ποιο μικρος το ειχα δοκιμασει,,,για καποιο διαστημα,,,εζησα 2φορες για 2μηνες σχεδον ΧΩΡΙΣ ΛΕΦΤΑ,,,ειχαμε μαζευτει μερικοι συγκενεις κ φιλοι,και πηγαμε την πρωτη φορα σε μια απομακρυσμενη παραλια κοντα στην επιδαυρο,,,,ειχαμε παρει μονο νερο κ αλευρι και καπνο(στην περιοχη υπαρχουν καπνοκαλιεργειες)μειναμε περιπου 2μηνες εκει,,,διπλα στην παραλια,καμια 15κρεβατια ραντζα,,,,:)οι μεγαλυτεροι ψαρευανε,,,,καθε μερα,οι γυναικες ζημωνανε,,,,και φτιαχνανε ψωμι,απο τους γυρω τσοπανηδες(βοσκους:)παιρναμε μυτζηθρες,λαχανικα,,,κτλ,,,τυρι κ διναμε ψαρια,ζουσαμε με ελαχιστα πραγματα και ενιωθα ΕΥΤΧΗΧΙΑ!!!!!!ητανε μια συνιδειτη αποφαση του πατερα μου να κανουμε 2 μηνες διακοπες απο ολα,και συμφωνησανε και 2-3αλλοι συγκενικες οικογενειες ξαδερφια και καποιοι αλληθινα φιλοι,αυτα περιπου το 1998,μια αποφαση,που δεν ειχε καμια σχεση με πολιτικες μαλακιες,με φιλοσοφιες με ιδεολογειες συγχρονες ουτε καν οικολογικες ανυσηχιες ,,,μια αποφαση που ειχε σχεση με αυτο που εγω λεω αλληθινη ζωη!
Ταυτοχρονα,φτιαχναμε διαφορα,οι γυναικες κατι πλεκτα,,,,κατι κεντηματα,,,,καπποιες κατασκευες εγω ζωγραφιες σε πετρες κτλ,κ οτι μπορουσε ο καθενας μας,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ για να ζησεις,να δουλευεις για να εκτιμας το ψωμι που τρως και το κρασι που πινεις,ετσι εμαθα,
ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ και αφου απο τοτε εκανα "πολλα"πολλα "καλα"πολες επιτιχιες καθε ειδους,,,αλλα και πολλα "ασχημα"!!!!μετανιωσα για τα ασχημα κ τα οποια λαθη τα παλια,,,,και συνεχεια στο μυαλο μου το πως θα ξαναχτισω τον κοσμο που ονειρευομαι!!!!!
ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ,,,,ο ροκφελερ ειχε πει πριν χρονια οτι "χρειαζομαστε"μια "κρισι"που σαν σπιρτο θα επιβαλει την νεα παγκοσμια ταξη,!κ αυτο ποια γινεται,
ΠΑΡΑΚΑΤΩ,,,,,η αποφαση μου για εναν πολυ ποιο απλο τροπο ζωης ηταν και ειναι καθαρα συνηδειτη!και υπαρχει χρονια μεσα μου πριν την οποιαδηποτε κριση!ΣΤΗΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΡΕΙΑ ΤΙΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ Κ ΖΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,,,,,κ δεν το λεω αυτο για να το παιξω κατι!!!!εχω κανει τα παντα,εχω ζησει στην χλιδατη ζωη,,,,ειχα αρκετες επιτιχιες στο εργο το ζωγραφικο μου,,,εχω ζησει εντονα στα κλαμπ στα μπαρακια,εχω παρει-ειχα παρει για κανα 3μηνο στα 18μου ντραξς ολων των ειδων,,,,,,ειχα καποιες καλες επιτιχιες σε 2μαγαζια που ανοιξα ενα ουζερι κ ενα κλαμπακι στα 18 μου στην σαντορινη,,,εχω κανει πλουσιος με εντιμο τροπο,και εχω κανει κ πολυ πλουσιος με οχι τοσο εντιμο τροπο:)--δεν εχω βιασει -σκοτοσει η πουλησει ναρκωτικα,!!!!ΕΨΑΧΝΑ ΕΥΤΗΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑκ το βρηκα στα λιγα και στα πολυ απλα και σε εναν ανθρωπο να τα μοιραζεσαι,,,εναν δυο 3,,,λιγους και καλους,,,,,βρηκα την ευτηχια σε ενα απλο ρουχο,,σε ενα απλο φαγητο,,,,σε ενα απλο χαμογελο,,,σε μια απλη αγκαλια,,,σε ενα ομορφο γαμησιερωτα,και κυριως στο τι κανεις πριν το γαμησι αλλα και μετα το γαμησι,πως γεμιζεις και δημιουργεις τον χρονο σου,!!και ολοενα σκευτομαι πως το ελαχιστο θελει ο ανθρωπος για να ειναι ευτηχισμενο,,,,,!!απλα "χρειαζομουνα"κατι που να λειτουργουσε σαν αφορμη και αυτο το κατι εγινε σημερα,,,,,
ΕΧΑΣΑ εναν """φιλο"""ΓΙΑ 80 ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΕΥΡΟ,,,,!!!!ΠΡΟΤΙΜΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΑ ΔΩΣΕΙ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ "ΦΙΛΟΙ"πια,!!!!για μενα δεν ποναει τοσο αυτο,οσο το οτι τα γαμημενα τα λεφτα διαλυιουνε οσο παει τα παντα!!!δεν εχει σημασια πια ο φιλος!!!!!τοσα αξιζε ,ετσι την ειδε οκει δεν γαμεις,εχω περασει και πολυ χειροτερα,ειχαμε περασει πολλα με αυτην την ψυχη,παρα πολα,,,,,αλλα δεν "γαμιεται"
ΑΠΛΑ ενιωσα προδωμενος,για 80γαμημενα ευρο!!!!!!!!!ξερεται τι ειναι να χανεις εναν "αδερφικο σου φιλο"για 80 ευρο;λογο και κρισις,,,,
ΚΑΙ ξαναθυμηθηκα το σχεδιο μου,το ονειρο μου οπως θελεται πειτε το,

ενα χωρο οσο ποιο μακρια απο αθηνα,εκει να δημιουργω και να ζω απλα και φυσικα!ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΙΑ,,,,ΝΑ ΖΩ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΛΕΥΤΑ,,,,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 4ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!νταξι πληρωνω το ρευμα,το ενοικιο,αλλα οχι παντα,καποια ενοικια τα εχω πληρωσει με πινακες,σε πολλα μαγαζια μικρα μπαρακια η ταβερνες εχω πιει μηνες τα ποτα μου κ το φαγητο μου πληρωνοντας σε ειδος(πινακε σκιτσακια κτλ)φυσικα κ δεν ειναι μονο οι πινακες,σε πολες αλλες δουλειες π εχω κανει,,,,ως ελευθερος επαγκελματιας παντα,,,οταν ειχα την ευκαιρια,δεν χρησιμοποιουσα λεφτα,αλλα ανταλαζα την δουλεια μου με οτι χρειαζομουνα,
με αφορμη τον "φιλο"πια,,,,ΤΟ ΝΑ ΖΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΧΩΡΙΣ ΛΕΥΤΑ,,,ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΑΡΧΗ ΜΟΥ,,το ποτε θα παω στο επαρχια,,,αυτο δεν το ξερω,ελπιζω συντομα,,,,:)
και να ειναι η οποια επισκεψη μου στην αθηνα ,μονο για καθαρα επαγκελματικους λογους,
αυτο δεν σημαινει οτι "παραταω"την οποια,αντιδραση απεναντι απο το συστημα!απεναντι στην αδικια η σε ανατροπες λεω ναι !και συμετεχω οπως κ οσο μπορω!
πολες φορες απο μακρυα,πολεμας καλυτερα,,,,
Αλλα το βασικοτερο;;;;;ζεις ποιο ανθρωπινα και με πολυ ποιο καθαρο μυαλο!!!!!!!!!!!!!!
και δεν μιλαω για καλογεριστικα πραγματα!μιλαω για ανθρωπινα κ ευκολα,ενα σπιτι,μπορει να γινει 2 κ 3 κ 10 κ 100,με ελαχιστα πραγματα,

ισως μιλαω εκ του "ασφαλους"αφου εξακολουθω να ειμαι ελευθερος επαγκεματιας,,,,και εχω ελαχιστα παρε δωσε με το κρατος,σας καταλαβαινω τουυς περισοτερος που λογο υποχρεωσεων αν κ ισως θα θελατε κατι τετοιο δυσκολα θα το κανετε λογο υποχρεωσεων,,,,
απλα αποψε ειμαι λιγο,,,,δεν βρησκω την γαμημενη λεξη,,,,αλλα ειμαι λιγο,,,,
τελοςπαντων,απλα μιλαω για εμενα κ δειτε το σαν πρωσωπικο κειμενο και αποψεις οσο γινεται ανεξαρτητα απο κρισεις κ πολιτικοφιλοσοφικες ιδεολογειες,
απλα σκεψεις π ελπιζω να τις κανω πραξεις και αποψε τις μοιραστηκα μαζι σας,
πλουσιος μποις εντ γκερλς,ειναι αυτος π αρκειτε στα λιγα,,,και ΚΥΡΙΩΣ αυτος αυτη που δινει και μοιραζεται!αμα τα κρατας για παρτυ σου κατι τοτε οσα κ να εχεις παντα φτωχος ψυχικα θα νιωθεις

υσ1σορρυ για την πολυλογια,

3 σχόλια:

  1. Δεν είναι δύσκολο για σένα να κάνεις τ'ονειρο πραγματικότητα αφού είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και δεν έχεις να δίνεις λόγο σε κανένα.
    Ναι η ζωή στην φύση είναι ελευθερία φτάνει να έχεις την άνεση να μην εξαρτιέσαι από κανένα.

    Και είναι τραγικό να χάνεις φιλίες για λεφτά αλλά φαντάσου ότι χάνονται γονικοί δεσμοί για δαυτα!

    Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. zoyzoy ::::)λογο εχω να δινω,σε οσους βλεπουνε τα κειμενα κ τις εικονες μου,με την ενοια τις ευθυνης:)απο κει κ περα με τα γαμημενα λεφτα,δεν κερδιζεις ουτε ενα γραμαριο ευτηχιας οσα κ να εχει καποιος,ας ειναι,,,,,υσ1κρατα καμια τσιπουρα να κερασεις αμα κ οταν ερθω απο κει::),,,,υσ2 πληρωνω με πινακες υσ3,,, www.giorgosklias.blogspot.com το νεο μου με εικονες μονο μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαιρετισμοί από τη μεγάλη τάξη διαφώτισης για το ενωμένο κράτος και για ολόκληρο τον κόσμο, αυτή είναι μια ανοιχτή ευκαιρία να ενταχθείτε στην υποτροφία των Διαφωτισμένων, όπου μπορείτε να διεκδικήσετε τα χαμένα σας όνειρα, αλλά και όπου μπορείτε να δείτε το φως του πλούτου και της ευτυχίας χωρίς θυσίες αίματος. Και πληρώνουμε επίσης το ποσό των 550.000 δολαρίων για να φτάσουμε σε όλα τα νέα μέλη όταν ενταχθούν στην αδελφότητα και επίσης σε ένα σπίτι της επιλογής και της θέσης τους με επενδύσεις μαζί με αυτή την ευκαιρία στη ζωή για να γίνουν διάσημοι.

    ΟΦΕΛΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΦΩΤΙΣΜΟ.
    1. Ανταμοιβή μετρητών $ 550.000.
    2. Ένα νέο κομψό αυτοκίνητο Dream αξίας $ 150.000 USD
    3. Ένα σπίτι ονείρου που αγοράστηκε στη χώρα της επιλογής σας.
    Ένα μήνα διαβούλευσης με τους 5 καλύτερους στον κόσμο.
    Οι ηγέτες και οι 5 πιο σημαντικές προσωπικότητες στον κόσμο. Εάν ενδιαφέρεστε, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την προηγούμενη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου = illuminatiworldwideorder@gmail.com ή το whtsapp +19292811087



    ΣΗΜΕΙΩΣΗ; αυτή η αδελφότητα των Illuminati στην οποία μπορείτε να ενώσετε από οπουδήποτε στον κόσμο την Ινδία, την Τουρκία, την Αφρική, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Μαλαισία,
    Ντουμπάι, Κουβέιτ, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Γερμανία, Ευρώπη. Ασία, Αυστραλία κ.λπ.


    ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΛΑΝΙΑΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή